Garantie & Klachten

Garantie

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Breng vrolUk vooraf wel op de hoogte dat er een artikel retour komt, dit kun je doen via deze e-mail link. 

Wanneer wij de producten ontvangen hebben, zal vrolUk na beoordeling een nieuw exemplaar nog binnen 48 uur verzenden.* 
De verzendkosten zal vrolUk aan jou terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt voldaan.**

Voor handgemaakte artikelen geldt een termijn van maximaal 10 dagen mits het product gereproduceerd kan worden.
Wanneer een product niet meer leverbaar is of gemaakt kan worden, krijg je de mogelijkheid iets anders uit te zoeken of de koop te ontbinden.


** Niet geldig op het over-frankeren van de zending, zoals bijvoorbeeld verzekerde of aangetekende post.

Retouradres:
vrolUk 
Buizerd 14 
4872 WZ Etten-Leur

 

Klachten

Heb je een klacht over een product dat je hebt gekocht in onze webwinkel of de afhandeling van jouw bestelling?
Vervelend om te horen. Toch horen wij dit wel graag, dit zodat wij kunnen kijken hoe we jouw klacht op kunnen lossen. 
Wij streven naar een 100% tevredenheid bij onze klanten dus schroom niet en breng ons op de hoogte wanneer iets niet volledig naar wens is. 

Je kunt ons een mail sturen via info@vroluk.nl 
Omschrijf zo duidelijk mogelijk de klacht en vermeld hierbij jouw NAW gegevens en hoe wij je het best kunnen bereiken.
Wij antwoorden binnen 3 werkdagen.

Leidt dit toch niet tot een juiste oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Maak zelf een slinger!

WEBWINKELKEURWIDGET

 

 

 

© 2016 - 2021 vrolUk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel